Lite bilder från igår - del ett

Först hade vi en liten för-förfest hemma hos mig med Linda, Camilla, Mange och Henke.
Mange har klippt av sig sitt långa hår. Blev det inte bra så säg! Linda försökte hela tiden ruffsa honom i håret men det tyckte han inte riktigt om. :P

Henke och i bakgrunden ser ni Mange och Lindas hand som fick ruffsa om hans hår lite.

Jag frågade Millan hur gammal hon är, egentligen. Hon kunde inte prata så hon visade med fingrarna istället.

Sedan drog vi vidare till Einar som hade en lite större förfest.


Här är Jesper och jag.


Lots of folk i liten lägenhet. Men... finns det hjärterum så finns det stjärterum.
En snodde min kamera och tog lite kort. Tyckte jag fotade för lite, say what?


Sara och Einar :)


Soffhäng innan vi drog vidare till krogen. Egentligen hade jag tänkt gå hem efter förfesten men det visade sig vara gratis inträde på Frimis så tänkte att då kan jag ju lika gärna hänga med. Roligare än att sitta hemma och glo liksom.

Del två kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0