Lördag

Hallon hallon!

Har ni för er? Jag sitter och kollar på Paradise Hotel XL på TV6 play. Har helt sjukligt tråkigt så...

Idag vaknade jag och var inte bakis. Var ute igår men gick hem rätt tidigt faktiskt. Hade väldigt kul ute. Synd bara att inte fler kunde följa med. Alla andra skulle ju ut idag men idag har jag jobbat så kunde alltså inte idag. Gick bra på jobbet. Sålde kakor, kaffe, the, vin och lite annat smått och gott. Fasen va de drack vin idag alltså!
Egentligen hade jag väl kunnat gå ut när jag kom hem för jag slutade rätt tidigt ändå men jag kände inte alls för det. Ibland är det så, som Håkan skulle sagt.

Lagade tacogratäng idag. Gud så gott det är! Det är ju nästan godare än vanlig tacos alltså.

Nej hörrni.. jag har verkligen inget vettigt att komma med. Har så mycket jag skulle vilja skriva ner men det får nog bli i min privata dagboj faktiskt. Alldeles för många nyfikna ögon som läser här.

See you later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0