Möte, fika och Winnerbäck


Jag idag. Jordens finne där.. ja ni ser den. Mintgrön tröja på mig.. me like!

Har varit iväg på mitt första individuella möte på AF sedan jag skrevs in den 1 april förra året. Helt sjukt att det dröjt till nu! Mötet var på femton minter och vi stressade igenom allt från att mitt personliga brev såg fint ut, jobbet på vårdcentralen i Göteborg, till att det är bra om man är kvar i a-kassan.
Jag fick dessutom ett nummet till en man på USÖ som jag ska ringa. Lite positivt i alla fall.

Vid klockan 16 ska jag fika med Patrik. Min gamla klasskompis från gymnasiet. Blir nog mysigt det. Ska dricka en chaithé, har jag inte gjort sen september förra året så det är jag fasen värd!

Fast nu ska jag fortsätta lyssna på Lars Winnerbäck – Du hade tid - Live Sentrum Scene Oslo 5 september 08 (spotifylänk) och äta tacopaj som jag så duktigt har gjort i ordning. Puss & kram... och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja det var mysigt, och roligt :) Och inga fake-skratt :)

2010-01-19 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0