Hindersmässan

Hej på er!


Jag ser lite full i sjutton ut. Undrar varför.

Blev en heldag på stan för mig idag. Först till AF på möte. Som vanligt lärde jag mig inget nytt. Bara repriser av sånt som vi redan visste. Hade med mig papper på alla mina meriter så dom kunde verifieras. Gjorde ju det i Hallsberg men där måste dom vara lite dumma för de hade inte lagt in det i datorn. Men nu är det klart i alla fall. :) Tjejen som hjälpte mig var faktiskt lite impad av att jag hunnit med så mycket på så kort tid, bra saker alltså.

Så mötte Linda upp mig och vi gick till systemet och köpte lite färdkost tills imorn. :) Efter det vidare till Forex där vi växlade lite pengar eftersom vi har fem timmar ledigt i Riga. (eller hur många timmar det nu var...) Kan ju vara bra så man kan äta i alla fall.

Linda blev tvngen att gå till tåget sedan för hon skulle jobba. Då gick jag en promenad på stan och kollade lite närmare på marken. Var lite svårt att gå bara för det var sjukt mycket folk och förjävla kallt. Mina lår är fortfarande isfrusna. Mötte en gubbe.. men mer om det berättar jag i nästa inlägg.

På vägen hem gick jag in till AF igen och frågade om de kunde hjälpa mig att översätta mitt Europass till svenska. Det står nämligen på spanska där i. Fattar nada. Han som hjälpte mig var helt övertrevlig. Önskar han kunde vara min handledare! Ja jävlar.

Förresten så lyckades jag få igång Spotify igår. Men idag är det samma visa som igår igen. Jag blir gaaaaalen! Får lyssna i Winamp nu. Det är ju såklart bättre än inget. Måste ha musik på! Nu är det dags att packa. Bra dag idag mina vänner. :) Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0