Till råga på allt fuckar mitt internet!!!

Hej på er!

Nope, känner mig inge bättre idag inte. Hade bara 38 grader igår men har inte tagit tempen idag. Idag har jag ont i halsen och öronen också.

well well.. sitter och kollar mig runt i lägenheten och blir halvt som halvt galen. Hur mycket jag än plockar så känns det som det aldrig blir klart. Jag har så sjukt mycket saker som jag kanske egentligen inte behöver. Skulle behöva storstäda här och sortera ut och slänga MASSA saker.
Måste även tvätta för i stort sett alla kläder jag äger är smutsiga. Tvättkorgen är fullproppad så det ligger smutsiga kläder lite varstans här. = Not nice.

Vill byta sängkläder med.

Haha, varför kommer jag på att jag ska göra sånt här när jag verkligen inte har fysik till det? Jag vill bara gräva ner mig och sova tills det blir vår.

Gah. Nej, lista blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0