Torsdag - Hindersmässan med Linda.

Oj, de har gjort om inne i menyn för oss som bloggar på blogg.se. Coolt. Inte för att det påverkar er som inte har blogg... ser i alla fall lite mer stilrent ut nu.


Här sitter jag och gosar med Figaro :)

Tänkte säga HEJ! Blev väckt av Linda på morgonen. Hon skickade och undrade om jag var vaken. Trodde det hade hänt något. Liksom, så tidigt brukar inte den donnan vara vaken. Men det hade inte hänt något. :)

Vi tog en promenad upp på stan. Det är ju Hindersmässan här i Örebro just nu. Det är som en marknad, fast med ett lite finare namn, för er som inte visste. Vet inte om det är något mer speciellt förutom att landshövdingen och annat högre uppsatt folk äter middag i morgon kväll, där jobbade jag för några år sedan. Okej, det där blev flummigt skriver men orkar inte ändra.

Köpte mig tio par strumpor för hundra riksdaler. Med dom plus de strumpor jag fick i juklapp så kan jag verkligen slänga alla mina gamla håliga strumpor utan att oroa mig för att de ska ta slut. Så köpte jag mig en klänning på H&M och ett par svarta jeans på Gina Tricot. Behövdes verkligen eftersom alla mina jeans utom två par gått sönder. Skit att ha tjocka lår alltså. Nåt nytt och fint får man väl unna sig ibland?

Fan vad surt med Spotify alltså! Blev lagom sur nu! Tur youtube finns kvar så man kan lyssna på musik. Min tv strejkar nämligen igen så har inte så mycket annat att underhålla mig med.
Utan Spotify men glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0