igår:

Igår var jag hem till Emelie Pem en sväng. Hon har tagit examen och hade lite kalas i sin trädgård. Mysigt!

Jag stannade bara en kort stund eftersom jag hade en jäkla allergi och så var jag väldigt trött.


Folk i trädgården och äter grillat.

Hänky.


Linda och Sara.

Haha, lilla Linda alltså. :P Säg till om jag ska ta bort!

Linda, Sara och jag. :)

Millan.

Sen spelades det plockepinn i trädgården. Jag saknar fasen det spelet, fast i den riktiga versionen alltså.

När jag kom hem så kollade jag och älskling på film som jag somnade ifrån. :P Bra där. hehe

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa det var evigheter sen man spelade den riktiga verisonen!

Kul att du kom iaf, nästa gång ska ja ha öronproppar å allergitabletter på mej;)

2010-07-13 @ 06:53:44
URL: http://irlandskan.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0