Lördag


Min trasiga fönsterruta.

Heeeeemma från jobbet nu. Sitter och lyssnar på Sandra - Maria Magdalena på högsta volym och försöker tagga till fest ikväll. Är trött. På grund av vissa saker så sov jag knappt någoting i natt. Funderar mycket allvarligt på att lägga mig och sova en timme eller två. Kändes de sista timmarna på jobbet att tiden gick så sjukt sakta. Men håller på att lära mig om skyltning osv just nu som jag senare kommer få ha ansvar över. Tror jag. Om jag förstod rätt. Stort ansvar!

Tror det är en bra idé så slipper man somna på festen ikväll. Rätt tråkigt sällskap i så fall. ;P

Ska först och främst ner i tvättstugan och slänga in en maskin tvätt.

Tänkte ladda upp lite bilder från igår kväll senare. Alternativt imorgon. Ses seeeeeeenare peeeps!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du kom:)

Fast nu måste ja få revanch i stress;)

2010-07-19 @ 14:56:45
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: jennie

& vem är det som förstört din ruta? :o

2010-07-20 @ 17:17:47
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0