Slottet

Hellu! :)

Jag är så jävla trött nu så tänker bara skriva lite snabbt, för sen tänker jag ta mig en dusch och gå och lägga mig.

Sov i hundra år i natt. I alla fall kändes det som det. Blev väckt av Linus vid 13:30, mitt i skönhetssömnen. Alltså, sättet han väckte mig på rekommenderas ej. Hade jag haft dåligt hjärta så hade jag nog inte längre levt. "SAAAAAAAAANDRAAAAAAAAA!!!! VAKNAAAAAAAA!!!! DAGS ATT VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNA!!!! VI SKA ÄTA LUNCH MED PAPPA OCH MÅSTE GÅ NU. FORT! VI MÅSTE GÅ NU!!!! SKYNDA DIG!"

Haha.. var bara att stiga upp. Hade väl inte dött av en dusch innan men.. ja...


På väg upp på stan för att köpa mjuklass.


På eftermiddagen blev vi sugna på mjukglass och tog därför en promenad mot Pressis.

Vi satte oss utanför slottet och mös. Synd att bilden blev så suddig. Tog massa bilder men nästan alla blev suddiga. Fattar inte varför. Jag har ju ändå betalat rätt mycket pengar för kameran så då vill man ju att det ska gå och fota utan att bilderna blir suddiga. Och jo, jag höll kameran stilla.

Nu ska jag ta en snabbdusch för att sedan soooova. Imorgon blir det antagligen bad i Säbylund med Linus, hans pappa och syster. :) Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0