:(

Hej på er!

Jag har varit på toppenhumör hela dagen idag men nu när jag tänkte lägga in bilder från gårdagen upptäcker jag att min kamera inte ligger i väskan som jag trodde. Någon av mina vänner som har den?
Annars är den nog tyvärr borta för alltid. Måste i så fall tappat den på vägen till Strömpis alternativt glömt den på bordet där det grillades, för jag vet att jag inte hade den med mig in på Strömpis. Fan vad ledsen jag blir alltså!

Nu vill jag bara lägga mig och gråta.

Kommer aldrig ha råd att köpa ny heller. Fan alltså. Kameran är ju som min andra halva. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR!

AAAAAAAAAAAAAAAS! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! :(

Men jag jobbar ju som fan nu... eller, så mycket som möjligt... så om jag skiter i att köpa mat nästa månad så kanske jag kan köpa en ny. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det finns Olympuskamera med 14 megapixlar som kostar typp 699kr på elgiganten.



Träffade föresten din pappa och göran i Åmmeberg i lördags!

2010-07-01 @ 06:20:28
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0