how slow?

hej på er!

Jag fick hem nytt Internet igår. Vet inte riktigt hur det funkar men allt går via tv-jacket nu istället för telefon-jacket. Även telefonen ska gå via där men det har jag ännu inte listat ut hur jag ska få det att funka.
När jag bytte så blev plötsligt Internet sju miljoner gånger segare... som om det inte vore segt innan liksom. Dampade jag ur innan så kan ni kanske föreställa er vad jag gör nu. GAH!

Jag får tummen ur att diska snabbare än mitt Internet.
SJ kommer snabbare fram än mitt Internet.
Färg torkar snabbare än mitt Internet.

Ja, ni fattar.

Sen att datorn är över fyra år gammal gör väl inte saken bättre direkt.

Nu publicerar jag detta så är det färdigladdat tills jag kommer tillbaka efter en liten nattpromenad. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jensen

Hur många megabit/s är din nya anslutning på?



2010-06-11 @ 11:53:35
Postat av: Mange

nu ska du inte klaga på sj FÖR mkt eftersom jag lagar deras skit :P

2010-06-11 @ 16:16:33
Postat av: Sara

Haha, lider med dej stackare!

Usch låter i stil med min vecka hos syrran.. hon har varken internet eller dator:O

2010-06-13 @ 16:36:26
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0