Om nom nom.

  • Mamma ringde och väckte mig 13:30. Frågade om jag hade allergi. Svar nej.
  • Jag har inga torra kläder. Allt hänger på tork.
  • Det är kallt och jag fryser.
  • Byron har lagt sig tillrätta i min handväska för att sova.
  • Jag hittade pappas (eller mammas?) gamla tofflor från 80-talet. De ser ut som Peter Pans skor. Alternativt Robin Hoods. Men de är fan sköna!
  • Jag har själv VM i nysning här hemma. För nu jävlar har jag allergi.
  • Jag är hungrig. En knäckemacka om dagen does'nt seem to be enough. (ursäkta engelskan)
  • Igår började jag tvätta. Sen tog tvättmedlet slut. Får fortsätta den 24:e när jag får pengar. Fail.
  • Sa jag att jag var hungrig?
  • Mat.
  • Köttbullar med lingonsylt och potatismos. Och gräddsås. Om nom nom.
  • Åh, fiskgratäng.
  • Tacos!
  • Farmors biffar.
  • *dregel*
  • Flygande Jacob.
  • Huuuungrig.

Åh, mamma kommer in till stan med Kim och Wille. Hon bjuder på Donken. :D:D:D:D MAAAAAAAAAAAAAAAAT!
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0