Samtal med lillebror, 6 år.

lillebror - Hej!
sanondra - Hej lillebror!
lillebror - jag tänkte komma till dig.
sanondra - asså? komma hit och sova hos mig?
lillebror - ja.
sanondra - när då?
lillebror - snart, men inte än.
sanondra - okej, i helgen?
lillebror - ja. Men jag ska inte sova hos dig.
sanondra - nehe? vågar du inte det?
lillebror - nej. vi ska åka de där trampbilarna. Och den där båten.
sanondra - ???
lillbror - den där bron över.
sanondra - ???

samtalet fortsätter:

lillebror - vet du?
sanondra - nej?
lillebror - mamma.
sanondra - ja?
lillebror - Katri vet du?
sanondra - ja, mamma.
lillebror - hennes katt Lizza kissade på stolen.
sanondra - okej, ja hon har ju ont i magen vet du.
lillebror - ja.

samtalet fortsätter men jag hör inte vad lillebror säger.

sanondra - har du din pappa där?
lillebror - ja.

lillebror - hejdå.

(lillebror lägger på luren... ) hahahahaaha

Visst sjutton är han söt? Fast jag tror inte riktigt vi bestämde om han skulle komma hit.... :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Stora holmen ju!

2010-06-10 @ 10:19:19
Postat av: jennie

haha lille willw pille är ju bara för söt!...ibland, när han vill :D

2010-06-10 @ 11:32:51
URL: http://fool
Postat av: Sanondra

Millan; jo jag förstod det.. men vart sjutton fick han båt och bro ifrån. Han har ju inte en aning om att det går båt över :P

2010-06-10 @ 13:20:00
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Em

Hahaha! Vad gulligt! Och det där blir man inte riktigt klok på.

2010-06-10 @ 18:03:24
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0