Singstar & Frimis

Igår var en dag till att umgås med vänner. Först var det förfest hos Jensen där vi sjöng massa Singstar och hade trevligt. När det blev dags så begav vi oss upp på stan och vidare till Frimis. Först var det ganska lagom med folk där inne men efter ett tag så var det så sjukt mycket folk där inne att man knappt kunde röra sig. Man blev puttad hit och dit och fick armbåga sig fram för att kunna röra sig. MEN, vi hade kul ändå. Eller, jag kan ju bara tala för mig själv och jag hade kul. Vi dansade till gamla klassiker som Cotton eye Joe, Boten Anna och Poison. Väldigt blandad musik och det är så himla kul när det kommer sån musik som man liksom aldrig lyssnar på annars.
Fast man kan ju alla låtar utantill ändå. Eller korrektion.. man tror man kan alla låtar. ;P

Här kommer ett gäng bilder från kvällen.


Sara, Linda, jag och Millan i soffan och snackar. :)


Linda och jag. Undrar vad Linda gör med sin hand.. ser ut som hon matar mig med popcorn eller något. Haha :P


Soffhäng.


Linda lade sig i Jensens säng och bevisade att hon inte lärde sig någonting i barskolan förra året. ;P


Elin och Annie (visst heter hon Annie?)


Linda och Jensen sjunger lite Singstar.


Millan och Joel pratar lite.


Elin och Annie sjunger också.


Så vackert alltså. xD


Framtida idoler. Håll utkik, snart i en arena nära dig!


Patrik och Sara som inte vågade sjunga. Nästa gång ska jag ta med mig en tratt och hälla i henne en flaska vin. Sen jävlar ska vi sjunga! ;)


Barndomsvänner.


Jensen är tokgrym på Singstar. Han vinner tamejsjutton alltid!


Sara och jag.


Simon och Millan.


Jag och Sara igen.


Sara och Simon.


& hela gänget ute för att svalka sig.

Tack allihopa för en rolig kväll!

Och tack för ni betalade mitt inträde. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv för en härlig kväll:)

2010-06-21 @ 22:32:03
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0