hey, I'm in the park.



åh vilken underbaaar daaag! Försöker minnas vilken låt den texten kommer ifrån... någon barnfilm tror jag. Pippi Långstrump kanske? Hm...

Har legat och sjungt på den raden hela dagen. "å vilken underbar dag...."

Nåja. Jag är i alla fall hemma nu. Det började bränna riktigt på kroppen och jag stod inte ut mer. Blev tvungen att gå hem. Jag lade till och med en tröja över axlarna ett tag för det brände så. Sen har jag nog bränt mina lår och rumpa. Typiskt att man alltid ska glömma och smörja in sig någonstans.

Nu fryser jag. Har gåshud på hela kroppen. Det påminner mig om att det nog är dags att raka benen. Haha..

aja... jag ska försöka blogga oftare för egentligen vill jag skriva ner en massa saker men jag känner att det är för personligt och vill inte blotta mig själv så mycket. Ni förstår nog. Jag har bara svårt att koppla bort tankarna just nu.

Imorgon ska jag faktiskt iväg och jobba. Skönt att få hitta på något en liten stund! :D Yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0