100309

Detta var det längesen jag körde...och nu sitter jag och väntar på L som kommer snart så har inget bättre för mig. :)

-Humör: Glad och försöker hålla mig positiv. :)
-Borde: Hm, raka benen? Haha
-Klädsel: Just nu morgonrock och turban. Nyduschad. Het som smet.
-Smink: Som sagt.. nyduschad så har inget smink alls.
-Frisyr: Uppvirad i en handduk.
-Planer: Hm, tror man ska göra den här listan i början av dagen.... men om jag skrivit det här på morgonen så hade jag skrivit: gå till praktiken, hem och ta det lugnt tills L kommer.
-Låt: Owl City - the saltwater room
-Vill ha: Den känslan jag har i kroppen just nu hela tiden.
-Sjuka: jävla tåjävel.
-Beroende: Grillad korv med bröd från jobbet. Haha.. har ätit det till lunch i typ en vecka nu.
-Saknad: L. :)
-Godis: Center Magic Mint. Från jobbet. Väldigt billigt och bra.
-Attityd: Känner mig ganska lugn och attitydlös.
-Fundering: Tror inte våren kunde kommer mer lägligt. Undrar om jag någonsin längtat så mycket efter våren som nu.
-Citat: "Jag älskar dig, Sandra."
-Roliga: Jobbet.
-Tråkiga: Att jag känner mig så himla trött hela tiden.
-Person: Min ena chef som alltid får mig att skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0