hos Mutter

Hej hej!

Sitter hemma hos mamma nu. Tydligen skulle moster & co komma imorn istället.. aja, nu är jag här idag och har inte råd att komma imorn med. Well well..

På praktiken idag gick det mycket bättre. Tror det berodde på att jag hann äta frukost hemma innan jag gick iväg. Gjorde en rätt stor skillnad hjärn-hinne-med-mässigt. (Jo, det är ett riktigt ord)

En kund köpte en Vitamin Well. Ni vet vad det är eller? Finns med olika vitaminer och mineraler för olika behov, focus, defence, care, reload, recovery och everyday. Det är alltså en dricka. Kunden frågade mig hur hon skulle dosera drickan. Kanske inte en jättedum fråga egentligen men jag hade inget riktigt bra svar på hennes fråga... :P Sa att man nog bara skulle dricka den tills den var slut.
En annan kille kom in och skulle köpa något. En level, med betoning på första e:et. Tog ett tag innan poletten trillade ner och jag förstod vad han skulle ha. :)

Nu börjar det lukta riktigt gott här hemma. Mamma har gjort potatisgratäng med kassler och någon sås till. Är så hungrig! Åt bara en apelsin till lunch idag. :/ Aja... ska väl vara lite social med Mutter nu.

Och nu kom lillebror hem med. :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0