jobbfunderingar

Hej finisar!

Gud vad jag trivs med mitt jobb. Jordens bästa chef och arbetskamrater, på riktigt! Trivs verkligen som fisken i vattnet!
På torsdag slutar bussarna gå utanför oss på Järntorget. Får se hur försäljningen går då. Fan. Dålig timing från Länstrafiken alltså! Chefen frågade mig idag om jag kollade efter andra jobb samtidigt just nu. Varför undrade hon det? Undrade hon det som en pik på att jag borde göra det eller undrade hon det bara för att hon ville veta om jag letade annat. Om jag "vänstrade." Hm... kommer jag gå och fundera på nu.
Tror hon sa det som en pik. För att varna mig lite. Eftersom vi inte vet hur det blir nu när de ändrar om bussarna. För er som undrar, bussana ger oss kunder. Minst åttio procent av kunderna är nog från bussarna. 

Sen frågade hon mig hur länge jag hade praktik där. Why? Jag blir helt paranoid. Vill veta om det fanns några tankar bakom frågorna.

Hemma nu i alla fall. Känner mig trött och sliten.. men det är ni väl vana vid nu att jag säger. Jag är alltid trött. Haha :) Well, ska skriva om en skön snubbe som jag träffade på idag, snart. Så kolla in om en stund vettja. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0