Måndag.

Tjo!

Fasen vad dagen har gått snabbt idag! Shit alltså! Började dagen med en ny skjorta. :P Asstolt!
Min chef visade mig hur vi gjorde med tidningarna när de gamla skulle bort. Skitkul jobb faktiskt! haha :D Ska man lära sig vilka tidningar som kommer från vilket förlag osv. Det är mycket med sånt, så man inte plockar bort tidningar innan de ska bort. :P
Chefen blev tvungen att åka iväg på en sak och lämnade mig med ansvaret där. Hon sa bokstavligen: Nu är du chef. Hehe.. kom in en tjej som fick lön för sitt arbete, men jag som praktikant bestämde över henne. Coolt tycker jag. Nu var det inte så mycket att bestämma men ändå. Några småsaker fick jag i alla fall besluta.

Jag vet inte hur intressant ni tycker mitt jobbsnack är men jag skriver om det ändå. Hoho...

Åh, nu är jag helt uppspelt. Har lite ont i svanken efter de där tidningarna. Jag var inte vidare ergonomisk i mitt arbete faktiskt... får nog skylla mig själv. Är faktiskt pigg som en mört just nu. Känns nästan som det är dags att åka iväg till arbetet strax igen men så kul ska vi inte ha det. :D Aja, kära vänner.. jag kommer lägga upp bilder snart från i lördags. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0