O'learys igår

Hej bloggen! :P

Så. jävla. trött.o'learys

Ska skriva det här inlägget och sen lägga mig och sova en stund tror jag. -.-

Igår drog jag till Millan på förfest. Jag, Linda, Emelie, Mange och Henke. Så kom Joel förbi en sväng med.. Vi spelade ölspelet som vanligt. Det är lite obligatoriskt nästan. Det är i alla fall roligare att göra något samtidigt än att bara sitta ner och dricka. Tycker jag. Drack en hel flaska vin igår! Herregud. Hade jag aldrig klarat för ett år sedan. Full kastrull blev sen utgång till O'learys. Träffade upp lite mer folk där. Satt och snackade lite.. det är konstigt med krogen, för helt plötsligt brukar folk bara försvinna. Man har aldrig en aning om vad som hänt. De bara går hem. :P En kille vinkade fram mig till baren för han ville prata med mig. Han sa han tyckte jag var väldigt vacker men han tyckte jag skulle gömma min klocka för den passade inte mig. Folk kunde tro att jag var skrytsam sa han. Vet inte vad han dillade om. Haha

Idag mår man väl som man förtjänar efter en hel flaska vin. Jisses. De ringde från praktiken och frågade om jag kunde jobba ikväll.. och det kan jag ju absolut göra. Så börjar klockan 20:00 eller tidigare om de ringer.

Nu ska jag nana. Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0