Piss-Off

Är det inte så med dagarna numera att de antingen går superbra eller bara tvärtom? Så känns det i alla fall för mig. Idag har det varit en såndär tvärtomdag. Kunderna som kom in idag och hade mig som, vad säger man nu... ja, ni vet vad jag menar, måste tänkt jag var jordens vimsigaste person. Kanske för jag (troligtvis) är jordens vimsigaste person idag med. (Det har jag inget bevis på att jag är eftersom jag inte träffat hela jordens befolkning idag. Eller någonsin. Äh, vafan snackar jag om?) Jag är vimsig idag. Tror jag glömde hjärnan på vägen nånstans idag.

Skruttkatten.

Mamma och syster kom i alla fall in idag och hälsade på. :)
Mamma hade med sig en liten överraskning till mig. Woooohoooo! Visar sedan.

När jag kom hem från jobbet så hade katterna/någon av katterna bajsat på golvet samt kissat på golvet i hallen och utanför toaletten. Fan vad lack man blir alltså! Det med bajset kan jag förlåta eftersom jag provade att ta bort en kattlåda. Skulle uppenbarligen inte gjort det. När jag får pengar nästa gång får jag köpa sån lite dyrare kattsand igen så jag kan ha två lådor framme. Den är hundra gånger bättre.. och kanske hjälper det mot kattkiss på golvet.
Var faktiskt iväg och köpte en flaska Piss-Off hos en djurhandlare men den gör inte riktigt sitt jobb eftersom Figaro fortsätter använda golvet som toalett. Någon med tips? Allt mottages tacksamt! Känns som jag testat allt nu. GAAAAH!

Åhåjaja. Erkänn ni sitter och antecknar allt nu om mina katters kissvanor. ;D Återkommer snart.

Kommentarer
Postat av: nennipennii

erkänn att du tycker att jag var bäst på att stå och räkna mynt framme i kassan! ;))

2010-03-22 @ 18:44:43
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0