Presenter

Visst är det svårt att komma på vad man ska köpa åt folk ibland? Det tycker i alla fall jag. Hatar att få födelsedagspresenter för då måste man köpa något tillbaka. Eller, man måste ju inte det egeeeentligen men gör man inte det så får man ju dåligt samvete. Vet inte hur många personer jag är skyldig presenter egentligen, som gett mig men jag inte gett tillbaka. Fy mig.

Men... har en kompis som snart fyller år som aaaalltid ger mig present, jag är lite dålig på att ge tillbaka. På sidan jag länkar till ovan kan man få tips på vad man ska köpa till pojk- och flickvänner. Asbra. Ska in dit och se om jag hittar något. Kanske ska köpa en chokladfontän? Eller ett armband?

Vad skulle du vilja ha?

Men om jag hade pojkvän och fick önska mig något av honom tills jag fyller år så skulle jag nog ändå önska mig presentkort till en ny dator.

bild.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja sånt e knepigt:P



Jag å nåra kompisar har i många år sagt att vi ska sluta ge saker å istället göra nåt skoj tsm.

Hmm.. konstig nog resulterar det bara i att vi ändå ger saker:S

2010-03-26 @ 08:34:18
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0