Salem Al Fakir, Anna Bergendahl och Timoteij.

Hörde igår att Anna Bergendahl vann melodifestivalen. Inte direkt min favoritlåt. Om jag hade fått bestämma så hade Salem Al Fakir vunnit. (eller Timoteij)
Är han inte helt grym? Det tycker i alla fall jag. Han är väldigt musikalisk, spelar hur många instrument som helst och hans röst är verkligen one of a kind.
Sen är han jävligt snygg med. Haha :D

Annars är den här låten väldigt bra med Salem. Det väcker minnen hos mig.


Vad tycker ni? Vann rätt låt? Om inte, vem skulle vunnit?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag hade gärna sett att Salem eller Ola hade vunnit! :)

2010-03-16 @ 13:50:43
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0