fyrtiofyra saker om Sanondra.

1. Det första du tvättar i duschen?
bort sminket.
2. Gillar du kaffe?
nej, fy f-n. Té är gott.

3. Hur mår du just NU?
skit, för att inte försköna.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
älskar? hm.
5. Berätta om din senaste dröm.
Jag minns faktiskt inte.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Haha, ja det tror jag att jag skulle. Fiskgratäng...
7. Vad vill du ha just nu?
En värdig förklaring och en kram.
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej, har nog aldrig kommit så långt...
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
båda.
10. Använder du smileys?
Ibland.. kanske lite oftare än jag borde. Försöker låta bli.. men folk tror alltid man är sur om man inte gör en glad smiley efter en del meningar.
11. Har du träffat någon kändis?
Hm, ja.. Lasse Lindh bland annat. ♥
12. Gillar du keso?
Nej.
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
Markus Krunegård - Hela livet var ett disco "det smakar plast, rök och sprit i din mun, när du pratar verkar du jättedum och du är alldeles för ung. Men du får duga inatt för båda vet att det här betyder ingenting."
14. Hur många länder har du besökt?
Hm, Danmark, Finland, Spanien, Bulgarien, Cypern, Grekland, Frankrike, Thailand, Estland och Lettland. Så tio länder.
15. Är dina föräldrar stränga?
Pappa var det när jag var yngre.. men nu bestämmer jag över mig själv.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Ja, väldigt gärna!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Nej, verkligen inte.
18. Brukar du hyra film?
Nej..

19. Var kommer du vara på Lördag?
Idag alltså, hemma... blev inte bjuden på någon fest som de andra.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Nej.

22. Vad åt du till lunch?
Jag åt wok med massa majs.
23. Har du lockigt hår?
Nej, wish I had.
24. När grät du senast?
Inatt.
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Hm, tror inte det.. men har gått in i en lyktstolpe. Gjorde ont som fan.
26. Favoritårstid?
Utan tvekan sommaren!
27. Vem höll du senast i handen?
Mr. L
28. Sover du med TVn på?
Nej.
29. Tycker du att du är gammal?
Ohja, gammal som gatan.
30. Är du mörkrädd?
Nej..
31. Gillar du ditt liv just nu?
Just nu skiter jag i allt.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Många gånger.
33. Har du bra syn?
Nej... har inte råd med linser just nu heller så får klara mig halvblind.. haha
34. Var är dina föräldrar just nu
Hemma hos sig kanske, have no idea.
35. Vad har du på dig just nu?
Mysbyxor, linne och myströja.

36. Vad var det senaste du köpte?

Hm, köpte nötter igår.

37. Hatar du mer än 3 personer?

Nej. Hatar en person.

38. Använder du sushipinnar?

Kinapinnar? :P Ja faktiskt. Det blir mycket godare att äta nudlar med dem.

40. Äger du ett vapen?

Knivar.. :P
41. Gillar du ditt hår?

Gillar att det är bra färg på det så det går att ändra om jag vill. Gillar att det lätt går att göra frisyrer. Gillar inte att det är helt sjukt slitet.
42. Gillar du dig själv?

Jag gillar ingen. haha
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

Oj, står nog båda nära men kanske mamma lite närmare.
44. Hur ofta använder du MSN?

Varje gång jag är åt internet. :P Men orkar jag inte prata så är jag som "visa som offline".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0