nattblogg

De allra flesta sover just nu... men jag är fortfarande vaken. Har färg i håret som ska spolas ut om några minuter. Hoppas att det inte blir för ljust nu alltså.

Min finaste ligger i sängen några meter ifrån mig och sover nog gott. Åh, om ni bara visste hur mycket han betyder för mig. Han betyder såååååååååååååååååååååååååååååååhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär (Internt)(<------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>) mycket. Världens bästa Linus alltså.

I (linus) you. (Också internt ;P)



Visar resultat på nya hårfärgen imorgon. Tror jag. ;P Om det inte blir sjukt fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0