Nya rutiner?

Ojojoj, vad har hänt med min blogglust?

Eller, jag har haft lust att blogga men har inte haft så mycket att skriva om eftersom livet har rullat på ungefär som vanligt. När det väl har hänt någonting så har det varit något jag ändå inte vill dela med mig av här i bloggen, eftersom det är för privat. Så är det mina vänner.

Idag var sista dagen på praktiken för mig. Fan vad trist det känns!!!!! Det enda positiva är att jag nu kan komma och arbeta när de behöver mig, och jag får pengar för det då. På vardagar. :D

Men nu har jag inte längre någon anledning att stiga upp på morgonen. :/ Kommer ännu en gång vända på dygnet. Jag lovar det kommer bli så även om jag egentligen vill försöka hålla mig till mina vanliga rutiner. Ja, så är det. Vi får väl se hur det går.

Idag fick jag förresten paket. Två stycken. Mer om det strax, när bilderna kommit in i datorn. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jennie

våra converse! :D

2010-05-17 @ 22:32:07
URL: http://foolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0