scandinavian formula

Hej på er allihopa! Jag är lite halvstressad och vet faktiskt inte varför jag satte mig för att skriva ett inlägg nu. Jag börjar jobbet om en kvart och måste strax bege mig. Har inte ätit lunch än. Bra. Har inte städat heller, som jag lovade mig själv att göra. Bra. Ser ut som ett nytt världskrig slagit ut i min lägenhet.

Igår köpte jag ett nytt värmeskydd. Från Scandinavian Formula. Luktar heeeeeeelt fantastiskt gott, har faktiskt suttit och luktat på mitt hår halva eftermiddagen.. haha
Får se om det håller det den lovar. :P Nej. Nu måste jag skynda mig. Puss & kram ♥
sorry, webcam.

Kommentarer
Postat av: * Em

Tja :) Allt bra med dig idag?

2010-05-05 @ 16:26:29
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0