tisdag kväll.

Hej på er!

Nu är det kväll och snart dags att sova. Jag och min finaste ska kolla på den tredje filmen av Shrek. Hur gullig film är inte det egentligen? Helt fan. task. isk. ;)

Linus pappa bjöd på pizza förut. Fast jag åt faktiskt en sallad. Yeeey me. Är så jävla mätt nu att jag inte kan röra mig. Allvarligt, längesedan jag kände mig så himla mätt.

Imorn blir det en lugn dag men på tosdag har jag fullt upp. Först skriva kontrakt på lägenheten. Ska även säga till om att mitt vatten bara bli ljummet då. Efter det kommer syster hit. Vi ska gå på stan först och på kvällen ska vi gå på blog awards. :) Blir mysigt tror jag.

Oj, nu har filmen visst börjat. Krypa ner i Linus famn. ♥ Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0