kisskatt.

Halloj mina söta läsare!

Jag är hemkommen från jobbet sedan ett par timmar tillbaka. Ligger nu i soffan och kollar på tv. Tänkte jag skulle försöka sova en liten stund för jag känner mig helt megatrött. Har varit upp sen fyra, jobbat sen fem. Får man vara trött utan att skämmas då? :)

En riktigt kul dag på jobbet idag. Kom en kontollant som betygsatte oss och butiken. Vi fick rikitgt tokgrymt resultat. Skitkul verkligen! Vi är bäst!

Jag har ju tidigare skrivit om Figaro, om att han är lite väääääldigt dålig på att gå på lådan. Spelar ingen roll hur ren kattsanden varit, han har ändå satt sig i sitt hörn, en meter från lådan. Kissa rakt på golvet. Jag provade en spray som har en lukt katter inte ska tycka om. Den älskade Figaro.
Jag provade att ställa en skål med torrfoder där, eftersom katter inte vill göra sina behov där de äter. Då slängde katten i sig maten och sen kissade han i skålan. Gah, gissa om jag blev galen. Nu har jag ställt upp ytterligare en låda. Så nu har jag TRE kattlådor inom en radie på fyra meter. Figaro better behave now.
Han har tur som är så jäkla söt.

I helgen var vi till farmor och farfar. Åt kräftor och massa annat gott. Linus var med dit och jag tror han var lite nervös. Hehe.. Jag hade väl skrämt upp honom lite mycket. :P De bits ju bara på fredagar. ;P
Träffade kusinerna med. Fick ett sms idag av en av dem där det stod att hon tyckte Linus var snygg. Skoja inte. :P Haha, sötE! Visst är han! Megasnygg är han! ♥

Nåja, jag ska faktiskt ta och försöka sova en sväng nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0