sjukling

Tjo!

Typiskt alltså. Jag har gått och blivit dyngförkyld. (tack Linus ;P)
Linus har varit förkyld i flera veckor men jag har ändå klarat mig undan det. I förra veckan blev chefen megasjuk och nu är det tydligen min tur. Skitkul!
Nära döden här alltså! 

Jag bytte min lediga dag så jag får den imorgon istället för på torsdag för att jag ska få vila upp mig. Slipper jag sjukanmäla mig. :) Men har jobbat i helgen och det känns i kroppen.

Linus är duktig och tvättar just nu. Och jag sitter här och kollar på reprisen av Grey's anatomy. Linus var så söt i onsdags när Grey's gick. Han sa helt sonika att han inte tänkte kolla på nåt jävla Grejs toni. Haha <3

åh, jag saknar att blogga. :( Jag måste komma igång igen. Håller ni med?
Nej, jag ska äta lite middag nu (Alvedon) och lägga mig i soffan. Haha, älsklingen meddelar att vi ska äta riktig mat också. :)

Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

JA du ska börja komma igång och blogga igen ! :D

2010-10-24 @ 19:18:56
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0