Fuck Tågkompaniet.

Hej hej! :)

Allt bra med er? Jag är dyngförkyld och lever på nässpray för tillfället. Inte helt kul. Tur att man blev hembjuden till mamma för lite god mat. Hehe...
Det ska faktiskt bjudas på kräftor idag. MmmmmMmmmm, så gott.

Resan hit blev dyr. Jag köpte biljetter ur automaten som jag alltid brukar göra till Tågkompaniet. Två stycken á 39:-. När konduktören kom (en minut innan vi var framme i Kumla) så sa han "Nej, de här biljetterna gäller inte här längre. SJ har sagt upp avtalet så antingen löser ni ut nya biljetter av mig eller så stiger ni av i Kumla."

Fuck you.

Fick köpa nya biljetter. 40:- för varje biljett.

Jag frågade varför det inte står någon information om det någonstans men han sa bara att det är upp till SJ.

Fuck them.

Allvarligt, jag blir så jävla sur. Det är väl upp till dem också? Eller? Vill de ha nöjda kunder kvar så är det fasen upp till dem också.
Och. Han kunde sagt "Okej för den här gången. Men kom ihåg det till nästa gång..." Säkert har de gjort så med många kunder innan mig men jag tycker ändå att de kan ge ut lite information. Både SJ OCH Tågkompaniet.

Sen att det var cirka en minut tills vi var framme i Kumla gör mig fasen ännu mer förbannad. För hade vi suttit några rader längre bak så hade inte konduktören hunnit till oss innan Kumla och han hade kunnat köra med sitt "Ni får gå av vid nästa station". Eller, det hade han ju kunnat göra.. men det hade ju varit där vi skulle av så..

Åh.. sorry, måste spy ut min ilska någonstans.

Men nu ska jag vara glad, för nu träffar jag min familj som jag inte sett på evigheter. :) Och så ska jag faktiskt vara lite social nu. Vi hörs senare! Puss & kram!
En video jag och William spelade in nyss. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

det där ändrades 1 feb. vilket jag berättat för dig vid tillfällen då du lånat min kort :P

2010-09-15 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0