mysfrukost & paket

Hej hej hej hej hej! :)


♥♥♥♥♥

Fredag idag och jag är ledig! Sköööönt att sova länge på morgonen utan någon väckarklocka. Vi, alltså jag och Linus gick upp runt tolv och så gick Linus iväg och köpte dagsfärskt bröd. ♥ Riktigt mysigt!

Vi hade planer på att gå på stan idag men det blev inte så. Vi får ta det en annan dag. Det är rätt skönt att bara vara hemma ibland och inte göra ett skit.

Linus kanske ska ut ikväll, får se om jag ska med. Jag jobbar imorgon bitti så får i så fall inte bli ute för länge. Måste ju orka upp liksom.

Jag ska i alla fall ta mig till Ica och sen en bit längre ner på gatan för att hämta ut ett litet paket. Tänkte visa upp i bloggen sen vad det är i paketet. :D Något riktigt snyggt!

Nu ska jag och min finaste skatt cykla hem till hans pappa, för han ska se om han fått sin nya telefon (iPhone 4) och så ska vi hämta hit hans Soda Stream. :) See ya later! krampuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0