Operation extrem storstädning.

Vad är det för dag idag? Tisdag eller onsdag?

Onsdag va?

Onsdag måste det vara.

Jo, visst är det?

:P Lite osäker. Jag jobbar i alla fall kväll idag och måste snart göra mig klar för att åka. Sitter och käkar en väldigt sen frukost just nu. Att den är så sen beror på att jag sovit väldigt länge och det beror på att jag sovit konstigt och drömt läskiga drömmar.

I helgen är jag ledig och då tänker jag inleda operation extrem storstädning. Jag får spunk på lägenheten just nu och känner bara att jag vill slänga allt. Att slänga allt skulle ju vara väldigt korkat eftersom att då har jag inte kvar någonting sen... Men jag vill gå igenom alla saker. Alla skrymslen och vrår. Allt! Bara slänga saker som bara ligger och skräpar.
Kanske känner jag mig lugnare efter det. Och kanske blir det svårare att stöka till med. Jag hoppas i alla fall det.

Nej gott folk. :) Nu måste jag faktiskt göra mig klar för jobbet. Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0