ännu ljusare.




Var hos frissan nyss och slingade håret ytterligare lite ljusare. :)

Hon "ojade" sig och tyckte synd om mitt hår. Hon sa utryckligen: Stackars ditt hår. Nu måste jag tydligen lägga inpackningar regelbundet och får inte lov att bleka håret mer på ett tag.
Jag såg faktiskt hur tunt mitt hår blivit när hon fönade det. Fick jag lite panik. Håller jag på att bli flintis?? Frissan pratade med en annan kund om några tabletter man kunde ta som gjorde att håret blev starkare, som liksom stimulerade hårrötterna. Någon som vet nåt om det?

Nu ska jag springa till jobbet. :) Ha en grym dag! Puss & kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Frisörer blir jämt förskräckta allt man utsätter sitt hår för som inte har med vatten och schampoo/balsam.

Min ordinerade plattning max 2 ggr i veckan och hårinpackning.

Mitt hår lever än:) Och ditt hår ser ut att må fint oxå;)



2011-04-13 @ 09:35:20
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jupp, jag får söka om jobbet igen. Då min arbetsgivare slutar den 15 juni, då ska jag istället ha kommunen som arbetsgivare:P

Blää jag som precis fått högre lön:(

2011-04-13 @ 11:21:00
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0