bildregn från Kaggebo.

Lade ju in lite bilder nu och tänkte då jag skulle passa på att visa lite bilder från Kaggebo med. Jag hade med mig min digitalkamera också men det glömde jag bort hela tiden. Men här är lite mobilbilder i alla fall. :)


William och skatten i poolen.


Wille vid poolkanten. Fortfarande lite otäckt att simma. Jag tvingade på honom de där flytgrejerna. :P


Koncentrerad kille. Flyter ju! :)


Jag var badkruka och ville inte bada. Det var himla kallt alltså. Varmare i havet, fast så långt kom vi aldrig. (mer än fiska)


cutenose.


Vi ställde oss på bryggan och fiskade. På väg hem och solen är på väg ner.


Vackra skärgården. Tjust skärgård.


och bryggorna.

Vi fick ungefär hundra myggbett var den där helgen men vad gör det? Det var en himla mysig resa.


Kommentarer
Postat av: TinA

Härliga bilder! :D

2011-08-01 @ 12:21:07
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Sommar, gud vad fint det är där:)

Har hittat en dupermyggspray du kan få namnet på nästa gång;) Det är egentligen Henkes.. men den är bra!

2011-08-01 @ 17:18:39
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0