blir helt rörd över priset jag fick.

Björn i vårat rum på Malta:



Nu får gubben komma hem för nu är laxen klar.

Och den enväldiga juryn beståendes av Sandra och hennes alter ego har beslutat att priset för årets flickvän går till *trumvirvel* S A N D R A.

Har du något att säga Sandra?

- YEEEEEAAAAAAH!!!! Jaaaaa, skulle vilja säga att jag känner mig mycket hedrad. :') Ska ställa priset i Björns bil så han ser det varje dag och blir påmind om vilken jävla grym flickvän jag är. Så de dagar han inte tycker jag är en sån bra flickvän så tar han sin bil och minns den gången jag lagade lax till honom tills han kom hem. Och dessutom hade skurat hela badkaret. Och allt detta trots att jag åt en pincillinkur.
Tack, tack, tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Grattis Sandra:D



Svar: Ahh, nu fattar jag det där med tidsinställda-inlägg, tack:D

2011-08-26 @ 21:29:26
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag behöver inte bli påmind, Du är så underbar! Älskar dig <3

2011-08-27 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0