Fokus.

Jag vet att det är lite tröttsamt att bara se bilder på mig hela tiden. Men jag varvar ju i alla fall det med lite bilder på andra saker. Som här:


Fokus ligger faktiskt på min nyinköpa hårsak. Från Tigi Bed Head. After Party. Den luktar alltså goadare än godis. När jag haft det i mitt hår vill jag bara suga på håret. Haha. Fast jag gör det inte...... eller? Men skulle göra om det gick.

Och här:

Fokus ligger på de nya ringarna jag köpte igår. (Don't tell Bjorn)

Nu: måla mina nya fejksilverringar med nagellack så jag kan bära dem längre än en timme. Gotta love nickelallergi.

Kommentarer
Postat av: TinA

Gilla namnet på "hårsaken" :D

2011-08-25 @ 18:17:33
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0