Malta - Snigelbarenkvällen - förfest på hotellet.

jaja, jag är liiiite seg med de här bilderna. Jag glömmer ju. Börjar faktiskt bli gammal så då får jag skylla på det. Hujedamej, hur ska det bli när jag verkligen är gammal på riktigt? :o



vi hade förfest på mitt, Björns, Jensens och C-Js hotellrum. Här sitter Linda och Emelie och tar lite frisk luft. Nere i hörnet sitter visst Jensen med.

Våran utsikt till vänster.

Våran utsikt till höger.

Millan, C-J och Pierre.

Min hållning på denna bild is da shit. Ja, jag hade med mig en egen plastmugg som jag drack ur. (och egna plastbestick.)

Bejbi är söt och lite oberedd på att bli med på kort. I bakgrunden dricks det för fullt. Okej, kanske inte exakt då bilden togs men precis innan och precis efter. ;P

to be continued....

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt det såg ut:)

Med dej i närheten bör man alltid vara beredd att bli fotograferad;)



Svar: Jaa, jag håller med dig. Jag hade nog inte gråtit så mkt om jag visste att katterna bodde hos en snäll gubbe i skogen.



Tänkte göra en lotusblomma på nacken. Ska försöka hitta nån snygg desgin;) Har dina funderingar kommit fram till nån tatuering? Det är svårt.. sjukt mycket man vill ha/göra;)

2011-08-10 @ 14:38:28
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0