pannkakor & säng säng säng.

Hej på er!

Alltså, jag börjar typ alla inlägg så. Måste komma med något nytt.

Jag har varit en superduktig flickvän idag och gjort det massa fint här hemma. Kändes som det var min tur att göra lite nu eftersom det känns som Björn gör allt här hemma. Det är ju inte så men det känns så. Jag har i alla fall städat, diskat, tvättat lite och dammsugit. Får tvätta klart imorgon. :)
När Bear kom hem från jobbet drog vi och kollade på sängar. Vi provade sängar och la till madrasser, tog bort madrasser, hissade och sänkte, funderade på prisklass och allt. Vi skulle inte köpa något...

Men. Haha, jo. Vi är med säng. Den kommer om senast fyra veckor. Så nu jävlar ska jag väl sova som en prinsessa. Det bästa är att vi får hem sängen och passar den ändå inte så får vi byta. Inga hakar. Vi får byta.

Nu gäller det bara att stå ut i fyra veckor.... just nu känns det som att jag gärna skulle amputera bort ryggen. Om det gick skulle jag nog göra det. Byta rygg.

"Hej! Min rygg har pajat igen.. ja jag vet, det är min fjärde rygg, men det är nog dags att byta igen."

Det här blir kanon!

När vi kom hem var vi superhungriga båda två så vi bestämde oss att göra något snabbt.. ehm. Pannkakor. Det tog längre tid än jag mindes. Men nu är vi i alla fall mätta och belåtna båda två.

Det var kanske godare än det ser ut. :P

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag hade också problem med ryggen, började träna och det försvann helt. Iofs lite jobbigare med dina arbetstider men ett tips i alla fall. För det är ju förmodligen för att du står på jobbet hela dagarna som du har ont.

2011-08-18 @ 11:04:52
Postat av: TinA

Kan tänka mig att det Millan säger stämmer lite. Morsan jobbade i kassan på gekås i ca 15 år och stod istället för satt, då stolarna inte riktigt passade henne, och hon fick problem med både rygg och knän. Nu jobbar hon inne på lagret och det har gått bättre, plus att hon började träna då också.



Jag hoppas att du blir av med ryggproblemen lite tidigare innan sängen kommer dock ;)

2011-08-18 @ 11:34:45
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sandra

Millan & Tina: Jag har ont i ryggen från en träningsskada så den uppenbarar sig när jag anstränger ryggen för mycket. Det var delvis pga skadan jag var tvungen att sluta brottas. Jag har tränat lite men så fort min rygg ansträngs för mycket så får jag superont. Tror inte det beror på jobbet faktiskt. På jobbet står vi nästan aldrig stilla, inte ens i kassan. Vi har alltid något att göra så vi rör på oss. I så fall tar nog mina knän mer stryk.



Fast träna borde jag ju ändå.. :P :)

2011-08-18 @ 12:47:44
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: TinA

ah fan, okej.. :/ gud då får jag hålla tummarna för att sängen hjälper! :)

2011-08-19 @ 13:03:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0