vill ha allting.

Heeeeeej! alltså, vet inte vad det är med mig. Jag är så sjukt rastlös att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vad ska jag göra med mig egentligen?! Sån här kan jag ju inte vara!! ;)


ser full-i-sjutton ut. Gör jag inte det?

Färgade min utväxt förut. Vet inte om det var någon mer än jag som tänkte på det men nu är i alla fall mitt sinne tillfredsställt. Ingen utväxt så långt ögat kan nå.

Och när jag har tråkigt så brukar jag sminka mig extra länge. Sånt gör mig glad. Haha.. älskar min ögonfransböjare.

*var tvungen att ta kort*
Björn höll på att dö när han såg det första gången. Liksom igår i duschen när jag smetade in en vacker ansiktsmask medans han sköljde ur sitt schampoo. Han vågade inte riktigt skratta även om jag såg på honom att han väldigt gärna ville. Näste gång ska vi båda ha fin ansiktsmask och sedan ska jag ta massa bloggkort och visa er. Jag tror han lovade det. Kan vara så att jag fått för mig att han lovat det med. Oklart hur det ligger till. ;D

Sen har jag suttit på eleven.se och lagt till lite saker i en framtida önskelista. Behöver någon leave-in-product som är typ som silkesdroppar, som man kan ha när man inte ska göra något speciellt med håret men vill ha lite stadga i det med. Något tips? Vill ha allting men det går ju inte. Men en ny mascara är jag i stort behov av.. sen råkar man ju alltid hitta en massa andra saker som är himla nödvändiga att ha. Hm, får hitta ett nattjobb utöver mitt vanliga jobb.

Ja, jag som skulle sätta tillbaka tyget på soffan. Men det får jag väl göra imorgon då. Jag har ju ändå en heeeelt ledig dag då. Tydligen skulle pappa komma förbi. Mycket trevligt.

Nu är det ändå dags för mig att dra mig mot jobbet. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, snyggo, sådär gör jag förresten själv..

Får för mig att Henke lovar nåt.. men egentligen är det jag som övertolkat hans osäkra min:P

Men jag ser fram emot ansiktmask-bilderna;)

Nu kan ju inte Björn göra oss besvikna:(



Svar: Ja det är vi jue:D (bäst alltså;))

2011-08-09 @ 18:05:45
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har oxå en ögonfransböjare;)

Fast jag har tappat bort den i Norgeland:O

Den var min lilla älsklingsnyft

2011-08-09 @ 21:30:08
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0