fix you.


När jag är lite nere eller glad, eller egentligen alltid, så lyssnar jag på Fix you med Coldplay. Jag vet att jag har skrivit det förr här i bloggen men nu skriver jag det igen.

Igår var en jobbig dag för min del. Inte till en början, men slutet blev jobbigt. Tänkte jag skulle ringa en person och be om råd och lite sånt-där-ni-vet-viktiga-saker.

Men personen var strängt upptagen med att steka köttbullar, så personen kunde inte prata med mig. Gången innan jag ringde så var personen lika upptagen, med samma sak.

Då blev jag ledsen. Jag tycker den här personen borde bry sig mer. Det känns liksom mer som jag är i vägen.

Så nu lyssnar jag på Fix you och gråter litegranna. Ibland får man göra det tycker jag.

Och hoppas att jag någon dag ska känna att jag är lite viktigare än de där köttbullarna.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du kunde ha ringt mig!

2011-12-08 @ 00:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0