@ Mich.

Hej på er!
Jag sitter hemma hos Michelle nu. Vi sitter och kollar på tv och ska laga kvällsmat precis. Michelle håller redan på så jag ska gå ut och hjälpa henne strax.

Tänkte bara skriva lite snabbt om dagen. Efter jobbet idag jobbet idag gick jag hit och vi drog till affären. Gissa vad jag köpte?????
Svarar på min egen fråga på en gång. MÅLARFÄRG!! Så här ska det faanimej målas. Haha. Massa vitt! Måste bara fixa katterna hem till Michelle så de inte hårar ner. Rätt ovärt.

Måste slänga in en gre från Tjyvlyssnat.se med. Jag garvade sönder. Det är såååå något jag skulle kunna råka säga.

´

Det är detta han kommer associera "KK" med resten av livet.

Apoteket Focus-huset, Göteborg

En ung kille är näst på tur i kön och skall köpa bl.a. kondomer. Tjejen i kassan ~20, verkar anstränga sig för att verka så naturlig och professionell som möjligt.
Tjejen: 175 kr då tack!
Killen fipplar med pengarna och tittar ner i golvet när han räcker över dem. Tjejen i kassan försöker nu ännu hårdare att få kontakt och se avslappnad ut.
Tjejen: Tack, då blir det 25 kronor tillbaka. Vill du ha kvitto?
Killen: Neej tack… eller jo! Eller äsch näe. Jo, kanske.
Tjejen: Vill du ha kvittot eller inte?
Killen: Aa tack, eller nej…
Folk i kön bakom börja sucka.
Tjejen: Kvitto eller inte?
Killen: Jag tar det.
Tjejen (räcker leende över kvittot): Här har du ditt knull! Kvitto!! Kvitto menar jag!


Kommentarer
Postat av: TinA

haha! :D gud vad pinsamt :D



hey, har du också små håriga raringar? :O hur många katter har du?

2011-02-10 @ 14:25:03
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0