jag vill, jag vill, jag vill

Hej på er!
Åh, sitter och kikar runt på olika hemsidor, som t ex Ikea och Ellos och bara suger in inredning. Gud alltså, jag är så sjukt sugen på att göra om här hemma. Vill ändra färger och tyger och allt.
Kanske ska köpa mig en burk vitfärg och penslar. Undrar om det skulle bli bra. Det jag vill ändra är mina vardagrumsmöbler. De går allt i ek. Förut tyckte jag det var snyggt men nu börjar jag verkligen lessna. Tycker det är så mörkt och tråkigt. Vill ha ljust! Vitt!

Om jag skulle måla, vad är det värsta som kan hända?


Desstutom är jag sjukt sugen på att göra fler tatueringar. Små personliga med viktiga innebörder vill jag göra. Älskar ju änglar och som ni kanske vet så har jag ju redan en ängel på höger skuldra. Vi fick in en tatueringstidning med änglatema på jobbet. Gissa om jag suttit och suktat. Vilka fina det finns!
Svalor är också fina. Skulle vilja ha ett per - tre stycken vid handleden. Små, helsvarta. Gud så fint! Någonstans vill jag även skriva Coldplaylyricsen: "Lights will guide you home". Bor ju precis bredvid en tatueringsbutik, så det gör väl att jag blir ännu mer sugenn.

Nåväl. Jag får fortsätta att drömma och kanske göra slag i mina funderingar en annan dag. Men nu måste jag sova, för jag jobbar morgon imorn och ska därför upp om bara några timmar.

Krampuss / dödsandra-

Kommentarer
Postat av: TinA

Det där med målningen tycker jag att du kan göra.. :D det är kul att förändra hos sig! :)

2011-02-09 @ 09:19:24
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anja

Så fin tatuering. Jag är med sugen på svalor. Funderar på insidan av fingret. Kolla gärna in min blogg :)

2011-03-06 @ 23:34:06
URL: http://metrobloggen.se/anijas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0