svaren på frågestunden.


Vad har du för bakgrund på din mobil?
Svar: En gammal festbild på mig och Linda.

Hur kommer det sig att du inte åker till Marocko längre?
Svar: Jag har aldrig varit i Marocko.

Tycker du killarna i EMD är söta?
Svar: Jag kan inte namnen på dem men är det inte någon där som kallas snygg-Erik? Han är väl snygg?

Vilket/vilka är dina favoritklädesplagg?
Svar: Inga alls just nu. Eller, mina supertrasiga mjukisbyyxor.

Jag undrar i stora drag hur du gjorde för att bli känd. Du skrev här på bloggen, men hur gjorde du? Köpte du reklam och blev känd genom det? Var det så enkelt? Kan du förklara? Om du orkar vill säga.
Svar. Oj, jag är inte väl ingen kändig. Konstig fråga.

Vad ska man behöva göra för att charma en person som dig?
Svar: Oj, man ska vara sig själv. Inte försöka för mycket. Vara rolig och glad. stärka mig, inte stjälpa mig.

Är du tillsammans/dejtar bobby från linda rosings program?
Svar: Haha, nej?

Har du gjort läppförstoring?
Svar: Nej, ser det ut som det?

Är din hund det enda djur du har haft?
Svar: Jag har ingen hund. Bara katter.

Hur kommer det sig att du började att blogga?
Svar: Jag älskar att skriva och en dag bestämde jag mig för att börja.

Hur går det med killen du dejtar? Går det framåt eller har ni lagt av? Du skriver ingenting om det längre?
Svar: Jag dejtar ingen just nu. Det tog ju just slut mellan mig och L. Jag skriver ju inte om något annat.

Vill du bo i sverige i framtiden? Om inte, vart då?
Svar: Ja. Kanske i Thailand någon månad på vintern. :)

Har du någon konsert eller liknande planerad?
Svar: Nej, men nästa gång Coldplay kommer till Sverige så SKA jag se dem!

Är det fortfarande något mellan dig och Hugo?
Svar: Vem är Hugo?

Kommer du att flytta ifrån stockholm någon gång?
Svar: Jag bor inte i Stockholm?

Vad heter privatkliniken där du går och fixar dina tänder?
Svar: Ingen. Är du inne på rätt blogg?

Hur mycket tjänar du på bloggen i månaden?
Svar: Sketamöcke. Naaat.

Har du någon kontakt med Teo fortfarande?
Svar: Teo? Michs lillebror? Eller vem?

Har du någon gång varit i Borås?
Svar: Ja.

När du blir gammal nog att skaffa barn, vad skulle dina barn heta? Vad blir pojkens namn? Och vad blir flickans namn?
Svar: Jag hade det planerat men får se.

Har du vart på Liseberg någon gång? Är du sådär lite mesig eller åker du allt?
Svar. Ja, många gånger. Älskar karuseller, åker allt!

Du är ju så himla snygg (missförstå mig inte) får du många blickar och så av killar när du går runt på stan eller på fester och så? Killar kanske inte vet vem du är för dom läser ju inte bloggar lika mycket som vi tjejer, så brukar du få kommentarer och visslingar efter dig?
Svar: Åh, tack! Det var gulligt skrivet. :) Men det är faktiskt inte så många som brukar busvissla efter mig på stan.

Din första kändiscrush?
Svar: Haha. Jag var kär i Taylor i Hanson.

Hur lyckades din blogg så bra? Var det någon som länkade dig eller hur blev den "känd"?
Svar: Jag tycker fortfarande inte jag är känd. Undrar fortfarande om du är på rätt blogg.

Händer det ofta att folk uttalar ditt namn "kensa" istället för "kinsa"?
Svar: Nej nej. Denna frågan skulle inte till mig. Du har skickat fel. Vidarebefodrar detta till rätt person.

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Svar: 166,5 cm lång och vikten vill jag inte veta.

Hur ser du dig själv, som invandrare eller svensk?
Svar: Jag är ju bara halvfinsk så jag ser mig nog som svensk.

Kan du skriva ett inlägg eller något om hur du tar hand om ditt hår och om du plattar eller lockar beskriv lite är det dina naturliga lockar?
Svar: Oj, vill ni veta det?

Om du inte kommer på nått att ta på dig på morgonen och har bråttom, vad brukar du ta på dig då?
Svar: Jeans, linne, farfarströja och Converse

Skulle du kunna ladda upp en bild på dig utan smink?
Svar: Det finns några sådana bilder uppe. Men trivs bäst i smink.

Är du och Amir inte vänner längre? Och om inte, varför?
Svar: Amir?

Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Svar: Mina syskon.

Har du en vattenkanna? Om så är fall et, vilken färg? Stor eller liten?
Svar: Ja, en rosa.

Hur mycket kostade armani när ni köpte honom?
Svar: Är inte det ett märke? Jag har inget sånt.

Ska du plugga nu när du är klar med skolan eller ska du göra något annat som att resa?
Svar: Jag gick ut skolan för ett par år sedan. Jag jobbar.

Vad skulle du göra om du såg Robert Pattinson utanför ditt fönster just nu?
Svar: Ta kort.

Känner du att du måste vara jättesnygg och så när du går utanför dörren, eftersom att du är känd? Eller bryr du dig inte om om ditt hår är ovanligt fett osv?
Svar: Jag bryr mig inte jättemycket. Tar på mig mössa.

Hur känns det att vara bloggaren Kenza?
Svar: Det får du nog fråga henne om.

Hur snygg tycker du ärligt att du är på en skala från 1-10?
Svar: 2.

När ska vi få se vem din "baby" är?
Svar: Figaro och Byron är mina bebisar.

Vad är det roligaste du gjort i hela ditt liv?
Svar: Förrförra sommaren.

Fixar du dina ögonbryn själv eller på salong?
Svar: Jag fixar dem själv.

Vilken är din favoritparfym?
Svar: CKIN2U

Jag är 16 år och oskuld, och alla mina kompisar har blivit av med den vilket känns jobbigt. Tycker du att jag borde vänta på den rätta eller bara göra det, just sex liksom?
Svar: Vänta!

Vilken drink dricker du helst på krogen?
Svar: redbull vodka, rosa panthern, mojito.

Vad för sorts killar faller du för? Ljusa eller mörka? Långa? Svenskar eller utländska?
Svar: Ljusa, längre än mig, svenska. Gärna lite halvlockigt/vågigt hår och tredagars skäggstubb.

Din överraskning till dina vänner, var det den här utlandsresan?
Svar: Oj, det lät inte som mig.

Hmm har alltid undrat om du kollar du på toapappret innan du slänger det i toaletten?
Svar: Hahahahaha, tack så hemskt mycket för kvällens skratt! =)

Jag undrar vart i stockholm ligger Topshop?
Svar: Jag har nog aldrig varit där. Vet inte vart det ligger.

Tycker du att du själv är snygg? Isåfall varför?
Svar: Nje, inte sådär. Ibland. Jag har fina ögon. Tycker jag.

Rakar eller vaxar du benen? isåfall vad använder du för märke?
Svar: Jag rakar dem med Venus embrace-hyveln.

Är din kompis Dilay singel?
Svar: Har ingen kompis som heter så.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Svar: Mina ögon.

Vilken är din favoritglass?
Svar: Daim. Eller B&J choco.

När får du ta bort din tandställning?
Svar: Har inte tandställning. Har aldrig haft tandställning.

Gymmar du fortfarande?
Svar: hahahaha

En natt ute med tvillingarna Kaulitz eller 5 miljoner kronor?
Svar: Vet inte vilka tvillingarna är, så fem mille tack!!

Tack för frågorna!! Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0