tjejorna.

Hej på er!

Är sååå seg idag. Blev lite sent inatt eftersom jag och Linus låg uppe hela natten och såg film. Blev de tre filmerna i Twilight. Alla andra har väl redan sett dem och man hör hela tiden att de är sååå bra.
Men nu kan man i alla fall förstå vad de pratar om.
Personligen tyckte jag nästan bara den första filmen var bra. I den kunde jag förstå varför alla snackar om att de vill bli en vampyr och bla bla bla men i den andra var det bara massa utdraget. Jag somnade till och med till ett par gånger. Haha

Hur som helst.

Idag ska jag ut med mina tjejor! :) Ska bli grymt kul. Har jag redan bestämt.
Nu har jag precis duschat och sitter inlindad i min såååå sköna morgonrock. Myyysigt! :)

Nej, ska faktiskt ta och klä på mig och sedan ta mig upp på stan. Måste till systemet en sväng nämligen. Vi hörs senare! Tänkte jag skulle komma ihåg kameran ikväll. Bra! Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Vetej

Söt bild:),

2011-02-09 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0