cellis.

Just det.

Inte för att någon har frågat.. men tänkte ändå ge en uppdatering om cellförändringarna. Mest för min egen skull kanske.
Det har väl inte hänt så mycket nytt, vad jag vet. Egentligen vet jag inte alls så mycket eftersom de knappt ger ut någon information.
Jag vet inte vad som händer.
Jag har i alla fall fått en kallelse för ett nytt besök. Ringde och frågade vad de skulle göra och tydligen skulle de då ta bort förändringarna. Bra där!
Det kommer nog gå bra. :)

Tack till Linda som följer med mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sara

Då är det nog ingen fara:)

Skönt att du får support av någon, det är bara att höra av dej om det är nåt;)

Annars ses vi på lördag:D

2011-01-19 @ 23:33:55
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0