Lediga lördag.

Hej på er!


Ligger i sängen och är superuttråkad men är tröttare än uttråkad så jag har faktiskt valt att inte göra något speciellt denna lediga lördagkväll. Varför undrar säkert ni och jag kan erkänna att det undrar jag med. Har fått jorden jävla nackspärr så jag skyller lite på det med.

Jag och Björn startade ett evighetsprojekt igår. Nämligen att slipa och måla om min hallbyrå. Den är gigantisk och svart/brun. Nu ska den bli vit, så det gäller att slipa ordentligt. Sedan jag kom hem från jobbet har jag tänkt jag ska fortsätta med slipningen men så tänker jag att "Jag ska bara...". Nu ska jag bara blogga.. ;P

Bear är ute på svensexa och har säkert superkul. Vi har typ inte varit ifrån varandra alls sedan Malta så det här är jag inte alls van vid. Tror till och med att det är första gången jag är själv hemma sedan Malta. Förutom en morgon när jag låg och sov och han skulle till jobbet. Men jag tycker om det och jag saknar honom massor redan.

Nåja, ska ta och börja slipa nu. Får väl sluta vid 22 så inte grannarna ringer störningsjouren. Den där slipmaskinen låter inte liiiiite. På återseende. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0