sista lediga timmarna.

Blöööh! Hej och hej!

(Bild från de varma dagarna på Malta)

Jag har just nu de sista lediga timmarna innan det är dags för mig att åter gå i jobb. Jag måste säga att jag känner mig redigt otaggad. Faktiskt. När jag gick på semestern hade jag lite ångest för att lämna allt men nu känner jag att jag bara vill sitta kvar här i soffan och göra just ingenting.

Hatar Sverige just nu. Kunde det inte åtminstonde varit fint väder min sista semesterdag liksom? Nej, jag ska sluta vara bitter. Det ska faktiskt bli kul att träffa mina kollegor igen. Och det ska väl bli skönt att återgå till vardag också, på något sätt.

Ska ladda upp lite mer bilder också, snart. Lovar er det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0