lots of fucking things to do.

hejsan för fan!

Ledig idag vilket är jävligt skönt. Har sovit som en jävla stock idag vilket också var jävligt skönt. Jag har varit vaken förjävla länge och har "redan" hunnit sminka hela jävla ansiktet och är därmed redo för en rackarns promenad upp på jävla stan.
Har en jävla massa ärenden att utföra innan jag lämnar scheiße Sverige för att åka mot Malta. Har gjort en sån där jävla "To do-list" och jag hoppas jag inte glömt något jävligt viktigt nu.

Fan, vad svårt det var att svära hela jävla tiden. Håller med. Det ser förjävla trist ut med en jävla massa svordomar.

Note to self. Lär dig nya svordomar, för helvete! ;)



Kommentarer
Postat av: TinA

haha! :)

2011-06-14 @ 14:51:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0