Oj, vad tråkigt inlägg detta blev.

Oj vad jag är trött!

Känns som jag inte sovit på en halv evighet. Det har jag knappt heller i och för sig. Har haft så himla svårt att sova på nätterna på senaste. Vet inte varför.
Idag när jag kom hem från jobbet så somnade jag på soffan. Tänkte jag skulle ta en kort powernap. Joråsåatte....
Vaknade fem timmar senare och undrar vad fan klockan är. Trodde jag försovit mig till jobbet. Jag var verkligen helt säker på att jag sovit en hel natt.

Nåväl. Nu sitter jag här helt avslagen i soffan och tänker på en viss P som är i jäkla Trysil. :P Tänkte jag skulle städa lite här hemma nu och sedan kanske gå och lägga mig igen.

Oj, fan vad tråkigt inlägg detta blev. Sorry... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0